Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de Mondzorg.

Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan verzoeken wij u om in eerste instantie per telefoon of e-mail contact met ons op te nemen zodat wij een verhelderend gesprek met u kunnen voeren. De tandarts of praktijkmanager zal met u een passende oplossing proberen te vinden.

Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden. Mocht u er niet uitkomen dan kunt u uiteraard contact opnemen met het KMNT.

Nieuwsartikelen

Binnenkort zijn wij ook geopend op donderdagen

01-03-2022

Wij hebben goed nieuws voor u! Binnenkort kunt u namelijk ook op donderdagen bij ons terecht.

Bekijk artikel
Pand Leident

U bent van harte welkom in onze moderne praktijk

Wij ontvangen u graag bij ons in de praktijk. Ons team staat voor u klaar en kijkt ernaar uit om u van dienst te zijn. U bent bij ons aan het juiste adres voor uw periodieke gebitscontrole. Daarnaast bieden wij een aantal behandelingen aan, waarvoor u bij ons goed terecht kunt.

Kunnen wij u binnenkort bij ons in de praktijk verwachten? Wij kijken uit naar uw komst.

Inschrijven
Bel ons
Route
Leident